FANDOM

Amics i Amigues de l'Ebre és una associació cultural interessada en treballar per les Terres de l'Ebre i en defensar la seua identitat.

Les activitats de l'entitat s'articulen a través de quatre comissions de treball.[1]

L'any 1993 va inaugurar-se el Museu de l'Ebre, una sala d'exposicions, distribuïda en tres plantes, situada a a l'interior d'un dels pilans del Pont del Mil·lenari de Catalunya, a Tortosa, ciutat on també se troba el Casal de l'entitat.

N'han estat presidents Salvador Tarragó i Josep Sánchez i Cervelló.

Vegeu també Edit

Notes i referències Edit

  1. Comissió del Museu de l'Ebre (encarregada de les exposicions que es realitzen a l'interior de l'estrep esquerre del Pont del Mil.lenari); Comissió de Qualitat (promou la innovació, la creativitat i la millora contínua en la gestió empresarial de les organitzacions i entitats socials a través, bàsicament, de la concessió anyal dels Premis de Qualitat ebrenca); Comissió d'Història (promou la recerca històrica i la seua difusió a través de congressos, seminaris, exposicions i publicacions); i Comissió del Patrimoni (fomenta del coneixement directe del patimoni natural i cultural ebrenc a base de sortides i excursions científiques).

Enllaços externs Edit

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori