FANDOM

Arrossaires del Delta de l'Ebre és una societat cooperativa situada al municipi de Deltebre, al Baix Ebre.

Creada a partir de la fusió de les cooperatives de l'hemidelta esquerre (Camarles, l'Aldea, Jesús i Maria i la Cava) el 2006 inaugurava oficialment la seua nova factoria emplaçada entre Camarles i Deltebre.

Les seues modernes instal·lacions ocupen 100.000 m2 -12.000 dels quals són zona verda- i tenen capacitat per a elaborar 24 Tm/hora d'arròs i d'envasar-ne 17.000 kg per hora.

Arrossaires del Delta comercializa amb marca pròpia un 30% de la producció (BAYO i Segadors del Delta[1]). La resta se ven amb marca blanca i a granel. L'any 2012 però va adquirir NOMEN.[2]

Vegeu també Edit

Notes i referències Edit

  1. Amb DOP Delta de l'Ebre.
  2. El 28 juny de 2013 va inaugurar-se la nova planta d'envasats de la marca Nomen a les instal·lacions de la cooperativa a Deltebre. Amb una inversió d'un milió d'Euros -i una superfície de 660 metres quadrats- està destinada a la fabricació de diferents productes NOMEN, com ara l'arròs, el puré de patates, el pa ratllat la farina o la sèmola d'arròs.

Enllaços externs Edit

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori