FANDOM

La Clínica Terres de l'Ebre (CTE) és un centre sanitari públic situat al barri tortosí de Ferreries.

Antigament va pertànyer a la Mututalitat Quinta de Salud la Alianza (fund. 1904) que va instal·lar-se a Tortosa el 1945.[1]

L'octubre de 2012 l'Ajuntament de Tortosa va anunciar-ne una polèmica adquisició per 7,5 milions d'Euros,[2]tot declarant que el gruix d’usuaris que continuarien atenent-se serien de l'àmbit privat.

El centre és gestionat per SAGESSA des del 21 de gener de 2013.

La Clínica inaugurada a primers de desembre de 1971 tenia en el moment de la compra uns 120 treballadors i el 37,5% dels seus ususaris provenien de mútues, el 34% del CatSalut, el 24% de l'Aliança i el 4,3% eren privats.

Vegeu també Edit

Notes i referències Edit

  1. L'edifici inaugurat l'abril de 1945 està situat al carrer de la Llotja i ha estat reconvertit en edifici d'oficines.
  2. L'Ajuntament de Tortosa, mitjançant la societat municipal Tortosa Salut SL signà el 21 de gener de 2013, l'adquisició de la Clínica Terres de l'Ebre (CTE): 1 milió d'euros en concepte d'activitat (l'any 2011 els beneficis abans d'interessos, impostos i amortitzacions –EBITDA- va ser de 474.000 Euros), mentre que l'import d'adquisició de l'immoble és de 6,5 milions d'Euros. Ambdues quantitats es faran efectives en un preu ajornat.

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori