FANDOM

El Club de Rem Tortosa és una entitat esportiva de la ciutat de Tortosa.

Va ser fundat el setembre de 1946. Durant la temporada 2006-2007, aconsegueix ser el Club número 1 d'Espanya, segons el rànquing de la Federación Española de Remo Olímpico.

L'any 2007 la Junta del Club, compra un terreny de 1.600 m2 a la vora del riu Ebre, 6 quilòmetres riu avall de la ciutat de Tortosa, amb l'objectiu de construir una base nàutica per realitzar entrenaments de rem olímpic i vela llatina. El 27 de novembre de 2011 va inaugurar-se aquesta instal·lació connectada amb l'Ebre mitjançant un pantalà basculant.[1]

Els colors roig i blanc distingeixen a l'entitat en un clar record de la bandera de l'antiga Província marítima de Tortosa.

Vegeu també Edit

Notes i referències Edit

  1. La base nàutica està formada per dos hangars d'una superfície de 315 metres quadrats amb capacitat per a emmagatzemar fins a 50 embarcacions. El projecte de l'arquitecte Joan Martínez va tenir un cost de 196.367 euros i va ser finançat per l'Ajuntament de Tortosa, a càrrec del Fondo Estatal para la Ocupación y la Sostenibilidad Local (FEOSL).

Enllaços externs Edit

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori