Fandom

Ilercavònia

Congrés Cultura i Territori

2.235pàgines en
aquest wiki
Add New Page
Discussió0 Share
Emblema del II Congrés Cultura i Territori a les comarques de la diòcesi de Tortosa.svg

Emblema del II Congrés Cultura i Territori

El congrés Cultura i Territori és un congrés que s'organitza periòdicament a diferents punts de les comarques centrals dels Països Catalans. Ha estat organitzat principalment per la Universitat d'Estiu de les Terres de l'Ebre (UETE), la Universitat Rovira i Virgili (URV) i la Universitat Jaume I (UJI).

El primer congrés Edit

El primer congrés es va fer de l'11 al 15 de desembre de 2001 a les localitats de Benicarló, Tortosa i Morella. Portava per nom Cultura i territori a la diòcesi de Tortosa.

Les conferències del congrés van ser publicades per Onada Edicions (Benicarló) el 2003, a la col·lecció "La Barcella". Els dos volums en què es van incloure van ser editats pel doctor Miquel Àngel Pradilla i Cardona i portaven per títol Història i territori a les comarques de la diòcesi de Tortosa i Llengua i literatura a les comarques de la diòcesi de Tortosa respectivament.

El segon congrés Edit

El segon congrés es va fer del 30 de març al 2 d'abril de 2006 a les localitats d'Amposta i Rossell. Portava per nom Cultura i Territori a les comarques de la diòcesi de Tortosa.

Les conferències del congrés també han estat publicades per Onada Edicions (Benicarló) el 2008, a la col·lecció "La Barcella". Podeu llegir "El territori diocesà en època ibèrica: un substrat de l'actualitat?", d'Arturo Oliver i Foix, una de les ponències que hi van tenir lloc.

El tercer congrés Edit

Està previst dur-lo a terme el 2011.

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori