FANDOM

Municipis amb universitat.png

Municipis amb campus universitaris.

Terres de l'Ebre Edit

Tortosa és l'únic municipi de les comarques centrals dels Països Catalans que disposa de campus universitari. Es tracta del Campus Terres de l'Ebre de la Universitat Rovira i Virgili (URV). El curs 2009-10 està previst que s'hi puguen dur a terme els graus següents:

  • Infermeria (75 places)
  • Administració i Direcció d'Empreses (50 places)
  • Educació Infantil (40 places)
  • Educació Primària (40 places)

S'ha de destacar el paper de la Fundació Universitària Doctor Manyà i de la Universitat d'Estiu de les Terres de l'Ebre en el procés de creació del Campus Terres de l'Ebre. Té un paper destacat també el centre que la Universitat Nacional d'Educació a Distància (UNED) té instal·lat també a Tortosa. La Universitat Internacional de Catalunya ha estat de les altres que ha passat pel nostre territori.

La Universitat Oberta de Catalunya té també diversos punts i centres de suport arreu del nostre territori:

Ports-Maestrat Edit

Vinaròs i Morella són respectivament la Seu del Nord i la Seu dels Ports de la Universitat Jaume Primer (UJI), i malgrat que no s'hi puguen dur a terme estudis universitaris, la Universitat els inclou en el seu Programa Campus Obert i hi oferix aules per a gent gran.

La Xarxa Vives d'Universitats oferix periòdicament a la capital dels Ports els anomenats Cursos interuniversitaris de doctorat i formació avançada de Morella.

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori